Viena didžiausių Lietuvoje informacijos technologijų bendrovių „Sonex Technologies“ ketvirtadienį pristatė pirmuosius Lietuvoje IT infrastruktūros valdymo nuotoliniu būdu sprendimus su „Intel“ technologijomis „vPro“.
Kompiuterinė įranga su šiomis naujovėmis didžiosioms įmonėms leis žymiai sumažinti IT ūkio valdymo sąnaudas. Sprendimas žymiai palengvina nuotolinės diagnostikos ir gedimų taisymo, techninės bei programinės įrangos valdymo ir audito galimybes. Taip pat naujieji kompiuteriai leis geriau apsisaugoti nuo virusų, programų-šnipų ir kitų bandymų pasinaudoti asmenine informacija.
„Sonex Technologies“ direktoriaus Henriko Genučio teigimu, tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje, intensyviai informacijos technologijas savo darbe naudojančios stambiosios įmonės susiduria su aibe problemų: tai – sudėtinga techninės bei programinės įrangos priežiūra, jos auditas, ilgas kilusių problemų sprendimo laikas ir dėl to išaugantys IT infrastruktūros priežiūros kaštai.
Rinkos tyrimų bendrovės „Gartner“ duomenimis, didžiosiose įmonėse net 91 proc. IT sričiai skiriamų lėšų yra panaudojamos įrangos priežiūrai ir gedimų taisymui, o tik likę 9 procentai – naujai įrangai ir sprendimams įsigyti.
„Intel“ atstovo Baltijos šalyse Ramūno Domarko teigimu, šios pasaulinės kompanijos sukurtos technologijos „vPro“ leidžia įmonėms sutaupyti didžiąją dalį kompiuterinės įrangos eksploatavimui skirtų lėšų.
Pasak jo, „vPro“ kompiuteriuose naudojama technologija „Intel Active Management“ kompiuterių administratoriams leis diagnozuoti ir taisyti kompiuterių gedimus nuotoliniu būdu, net kai šie išjungti, sutrikusi jų operacinė sistema ar kietasis diskas. Ji taip pat geba be administratoriaus įsikišimo izoliuoti užkrėstą kompiuterį, šitaip neleisdama plisti virusams vietiniame įmonės tinkle.
Išmėginti visus šiuos naujųjų kompiuterių privalumus bus galima Kaune įkurtame specialiame „Sonex“ ir „Intel“ Kompetencijos centre, kur įmonių specialistai galės tiesiogiai susipažinti su jau parengtu sprendimu, sumodeliuoti įmonės kompiuterinę sistemą, ją išmėginti ir konsultuotis su specialistais. Kituose miestuose ar šalyse esantiems klientams bus sudarytos galimybės nuotoliniu būdu prisijungti prie Kompetencijos centre įrengtų kompiuterių ir įvertinti jų nuotolinio administravimo galimybes.