Šią savaitę populiariausioje pasaulio naršyklėje „Chrome“ debiutuoja nauja ir ilgai laukta funkcija: „Google“ kuriama naršyklė pati blokuos pačias įkyriausias ir naršymo patirtį labiausiai gadinančias reklamas, rašo „Ars Technica“.
Nuo praėjusio ketvirtadienio „Chrome“ jau pradėjo filtruoti reklamas, kurios neatitinka kriterijų rinkinio, sudaryto įmonių grupės, pavadintos „Coalition for Better Ads“. Ši koalicija, kurioje dalyvauja ir „Google“ siekia pagerinti žmonių patirtis susiduriant su interneto reklamomis.
Trečiadienį „Chrome“ vadovaujantis inžinierius Chrisas Bentzelis savo tinklaraštyje rašė, kad filtravimas bus daugiausiai nukreiptas prieš tokius reklamų tipus, kurias 40 000 apklausoje dalyvavusių interneto vartotojų pavadino labiausia trukdančiomis. Tad ateityje matysime mažiau arba visai nematysime tokių dalykų:
- išokančių langų;
- automatiškai paleidžiamų vaizdo įrašų su garsu;
- „įžangines“ reklamas, kurios uždengia ekraną ir neišsijungia, kol nepraeina numatytas laikas;
- didelius paveikslėlius, kurie prikimba prie ekrano apačios ir nepasiduoda mėginimams perstumti interneto puslapio vaizdą.
Mobiliuosiuose įrenginiuose labiausiai erzinančios reklamos yra surikiuotos taip:
- iššokantys langai;
- „įžanginės“ reklamos, kurios ekrane atsiranda anksčiau nei turinys ir uždengia daugiau nei 30 proc. viso interneto puslapio;
- animuoti vaizdai, kurie mirga greitai kintančiomis fono ar teksto spalvomis;
- savaime pasileidžiantys vaizdo įrašai su garsu;
- „palydinčios“ reklamos su laikmačiais, įsijungiančios po to, kai vartotojas spusteli nuorodą;
- pilną ekraną užimantys paveikslėliai, uždengiantys turinį ir skatinantys vartotoją stumti vaizdą tolyn;
- dideli paveikslėliai, kurie prikimba prie ekrano krašto ir nesileidžia perstumiami ar paslepiami.