Tai gali skambėti nesuvokiamai, bet „Google“ su savo kurta „Chrome“ naršykle nuo kitų metų vasario 15 dienos pradės blokuoti savo reklamas, iš kurių gauna daug pajamų. „Google“ matydama didelį reklamų blokuotojų įskiepių (angl. ad block extension) populiarumą „Chrome“ naršyklėje nusprendė įdiegti įgimtą reklamų blokavimą.
Tiesa, „Google“ sau į abi kojas nešauna. Reklamos bus blokuojamos tik tuose tinklapiuose, kurie naudoja agresyvias, naršymą trukdančias, reklamas. Jei tinklapis reklamas patalpinęs tinkamai ir atitinka „Google“ „Better Ads Standarts“ reikalavimus, reklamos ir toliau bus rodomos. Paprastai sakant, „Chrome“ naršyklė visai neberodys reklamų tinklapiuose, kuriuose reklamos iššoka iš nežinia kur ir uždengia turinį.
Tokių būdu „Google“ bando išlaikyti „Chrome“ naudotojus ir tuo pačiu padaryti reklamų pateikimą kultūringesniu.