Naujausias leidėjo „Electronic Arts“ (EA) platinamas žaidimas „Star Wars Battlefront II“ dar net neišleistas, bet jau sugebėjo patraukti neįtikėtinai daug žaidėjų dėmesio. Bet tikrai ne tokio, kokio pageidautų šio žaidimo leidėjai ir kūrėjai.
Socialinio tinklo „Reddit“ vartotojai, susibūrę kanale r/StarWarsBattlefront, be jokio gailesčio koneveikė žaidimo leidėjus už tiesiog drakonišką verslo modelį ir neregėtą godumą – nors pats žaidimas išankstinio užsakymo metu kainuoja netgi daugiau už tipinius AAA lygio žaidimus – nuo 70 JAV dolerių – tačiau jau įsijungus žaidimą susiduriama su ganėtinai stipriu spaudimu papildomai leisti tikrus pinigus, jeigu norima žaisti su kai kuriais veikėjais ar įsigyti kitų žaidimą palengvinančių „gėrybių“.
„Rimtai? Sumokėjau 80 dolerių kad gaučiau žaidimą, kuriame užrakintas Vaderis? Tai yra nesąmonė. Susisieksiu su EA technine pagalba, kad grąžintų mano pinigus. Negaliu net pažaisti už suknistą Darthą Vaderį? Šis „mikrotransakcijų“ amžius jau nužengė gerokai per toli. Palikite EA vienus ieškoti naujų galimybių ribų“, – rašė vienas „Reddit“ vartotojas.
„Electronic Arts“ į šį žaidėjo nepasitenkinimo kupiną pasisakymą atsakė oficialiu tonu, tačiau susilaukė visiškai netikėtos reakcijos: per kelias valandas jų atsakymas tapo vienu iš nekenčiamiausių įrašų per visą „Reddit“ istoriją: „Mūsų tikslas – suteikti žaidėjams pasididžiavimo ir pasiekimo jausmą atrakinus skirtingus herojus. Kalbant apie kainą, pradines vertes nustatėme remdamiesi duomenimis, surinktais „Open beta“ bandomuoju laikotarpiu ir pagal korekcijas, dar prieš oficialią prekybos pradžią pritaikytas apdovanojimams už pasiekimus. Be to, vertiname vidutinius kasdieninius žaidėjų kreditų uždarbius ir nuolat koreguosime tendencijas kad užtikrintume, jog žaidėjai nuolat susidūrinėtų su patraukliais, įveikimo vertais iššūkiais, kurie, žinoma, būtų įveikiami žaidimo būdu. Vertiname atvirą atgalinį ryšį ir aistringumą, kurį žaidimo atžvilgiu bendruomenė parodė čia, „Reddit“ tinkle mūsų forumuose ir daugybėje kitų interneto išteklių. Mūsų komanda ir toliau darys pakeitimus bei stebės bendruomenės reakciją ir pateiks naujausią informaciją kaip įmanoma dažnai bei operatyviai“.
Šis įrašas per kelias valandas susilaukė 331 tūkst. neigiamų įvertinimų, kol nebuvo „užrakintas“ Maža to, vienas iš socialinio tinklo „Twitter“ naudotojų, prisistatantis, kaip EA žaidimų kūrimo komandos narys, tvirtina, kad iki šiol sulaukė 7 grasinimų mirtimi ir daugiau nei 1600 asmeninių įžeidimų (juos vyriškis registruoja teisiniais sumetimais).
„Reddit“ socialinio tinklo „Star Wars Battlefront II“ populiariausi įrašai yra apie tai, kaip atšaukti išankstinį žaidimo užsakymą, kaip EA mulkina žurnalistus, apžvalgoms pateikdama tokias žaidimo kopijas, kuriose atrakinti įvairius veikėjus yra kelis kartus paprasčiau, kaip įveikti visą žaidimo scenarijaus liniją užtrunka gerokai trumpiau, nei atsirakinti kurį nors iš užrakintų scenarijų bei pateikiama daug kitų priekaištų.