„Online“ daugiavartotojiškas žaidimas vaidmenimis padėjo praturtėti jaunuoliui kinui, tačiau laimės jam tai neatnešė. Japonijos policija pasodino jį į kalėjimą, apkaltinusi nelegalia komercine veikla.
Dvidešimt trijų metų kinas atvyko į Japoniją 2004 metų balandį mokytis universitete. Vos įsikėlęs, studentas pradėjo prekiauti virtualiais ginklais, laimėtais žaidime. Virtualią valiutą kinas vertė realiais pinigais ir siuntė namo. Vėliau jis prisipažino, jog tokiu būdu pavyko užsidirbti apie 51 tūkst. JAV dolerių.
Viskas būtų gerai, tačiau šiuo „verslu“ kinas pažeidė imigracijos kontrolės įstatymą, draudžiantį vykdyti komercinę veiklą Japonijos teritorijoje asmenims, atvykusiems su studento viza. Kadangi jaunasis verslininkas reguliariai siuntė į savo gimtąją šalį stambias pinigų sumas, banko klerkas pranešė apie tai teisėsaugos organams, dėl to kinas atsidūrė kalėjime, kur dabar laukia teismo dienos.
Prekybinės operacijos virtualiomis prekėmis ir paslaugomis, vykstančios visame pasaulyje pastaruoju metu, vis dažniau pritraukia ekonomistų dėmesį.