„Facebookas“ jau yra tapęs daugybės žmonių gyvenimo dalimi. Tačiau tyrimų bendrovė „eMarketer“ prognozuoja, kad šiemet, antrus metus iš eilės, didžiausiame pasaulyje socialiniame tinkle ir toliau mažės jauniausia Jungtinių Amerikos Valstijų auditorijos dalis.
„Tai, kad jaunesnių žmonių mažėja „Facebooke“, nėra naujiena. Dauguma tyrimų kalba apie drastišką mažėjimą, tačiau, pasižiūrėjus į tyrimų duomenis, mažėjimas yra vos vienas ar keli procentai, o bendras „Facebooko“ augimas yra daugiau nei 4 proc. per metus. Tai yra tikrai daug įvertinus tai, kad „Facebookas“ jau perkopė 2 mlrd. vartotojų zoną“, – ramina „Socialaus marketingo“ direktorius Arijus Žakas.
Pasak socialinių tinklų eksperto, Lietuvoje jaunimas iš „Facebooko“ migruoja į „Instagramą“ ar „Snapchatą“, tačiau dėl to nebūtina skambinti pavojaus varpais.
„Visa tai yra didelis išpūstas burbulas, dėl to „Facebookas“ kurį laiką buvo vadinamas centrine platforma. Tai reiškia, kad aš galiu būti ir „Instagrame“, ir „LinkedIne“, ir bet kokiame kitame socialiniame tinkle. Tačiau didelė tikimybė, kad dalį turinio perkelsiu ir į „Facebooką“, todėl į „Facebooką“ suplaukia praktiškai viskas“, – aiškina A. Žakas.