Nenusiminkite, jeigu norite piešti, bet jums visiškai nepavyksta – „Google“ trečiadienį pristatė naują savo mašininio mokymosi įrankį „AutoDraw“, kuris net kreiviausios rankos nupieštus paveikslėlius paverčia menu, rašo engadget.com. Iš dalies naująjį įrankį galima būtų lyginti su „Android Wear“ įrenginių gebėjimu atpažinti pirštu pabraižytą šypsenėlę, tačiau jis yra kur kas pažangesnis.
Nemokamas „Google“ įrankis veikia ir staliniuose, ir planšetiniuose kompiuteriuose, ir išmaniuosiuose telefonuose. Ir veikia labai paprastai: nupieškite kokį nors objektą taip, kaip mokate, o „AutoDraw“ jums pasiūlys išsirinkti iš keleto piešinių, kuriuos šiam įrankiui sukūrė kiek daugiau meninių gebėjimų turintys asmenys.
O jeigu nenorite, kad jūsų menas pavirstų bedvasiais nežinomų žmonių sukurtais objektais – galite ignoruoti dirbtinio intelekto pasiūlymus ir leisti savo vaizduotei ir rankai parodyti geriausius savo sugebėjimus – panašiai, kaip standartinėje „Windows“ programoje „Paint“.
„AutoDraw“ veikimas pagrįstas ta pačia technologija, kuri panaudota ir kitame „Google“ eksperimentiniame projekte „QuickDraw“ – iš pirmo žvilgsnio paprastame žaidime, kur žmogus, kaip moka, nupiešia kokį nors objektą, o dirbtinis intelektas turi per 20 sekundžių tą objektą atpažinti. O „AutoDraw“ yra kūrybinis įrankis, kurį galima būtų naudoti plakatams arba spalvinimo knygelėms kurti.
Kaip bebūtų, panašu, kad abiejų įrankių užduotis – išmokyti kompiuterį atpažinti žmogaus sukurtus piešinius. „Google“ tvirtina, kad jau dabar „AutoDraw“ atpažįsta šimtus skirtingų tipų piešinių, ateityje jų turėtų atsirasti ir dar daugiau. Ir siūlo prisijungti prie projekto pildant piešinių biblioteką.