EA („Electronic Arts“) nėra naujokė žaidimų platinime internetu. Žaidimų idustrijos giganto didžiausia motininė kompanija jau įtraukė daugelį šiųmetinių „Electronic Arts“ produktų į naująją pastarosios kompanijos skaitmeninio platinio sistemą „EA Link“. Ši sistema („EA Downloader“) neišvengė daugybės patobulinimų ir net naujo pavadinimo. Taigi, dabar ši programa visiems vartotojams leis įsigyti naujausius EA produktus neišeinant iš namų.
Visi produktai, kuriuos buvo galima įsigyti per „EA Downloader“, dabar bus prieinami ir per naująją „EA Link“. Naujasis kompanijos darbas - „Need For Speed: Carbon“ taip pat bus pasiekiamas per šią sistemą. Per ją žaidimą įsigiję vartotojai gaus papildomus du automobilius - „Dodge Challenger“ (1971 m.) ir „Pagani Zonda“ (2006 m.).
Vartotojai, atnaujinę „EA Downloader“ į „EA Link“, kai priedą gaus naujų darbastalio fonų (angl. wallpapers), įvarių žaidimų papildymų, naują pokalbių sistemą, turinčią daug bendro su IRC (Internet Relay Chat) bei daugelį kitų naudingų dalykėlių.
Nesename interviu su „EA Online“ vice prezidentu, jis teigė, jog EA nenori pakeisti įprastinio produktų platinimo per parduotuves. „Yra tam tikra dalis vartotojų, kurie mieliau naudotųsi skaitmeninio platinimo patogumais“, - teigė Chip Lange. „Vartotojai neturėtų to laikyti kaip bandymo išstumti įprastinį produktų platinimą. Tiesiog mes duodame pasirinkimo laisvę vartotojams“, - pridūrė jis.
Žaidėjai, perkantys „Electronic Arts“ produktus parduotovėse tiesiog gali negauti papildomo žaidimo turinio. Tačiau ir žaidimas įsigytas parduotuvėje, juk turi savo vertę.