„Messenger“ yra itin populiari susirašinėjimo programėlė, kuria naudojasi daugiau nei milijardas žmonių visame pasaulyje. Tad natūralu, kad „Facebook“ norėtų ją kaip įmanoma labiau monetizuoti. O dabar šis procesas jau ir prasideda, rašo „Android Authority“.
„Facebook“ neseniai paskelbė, kad Tailande ir Australijoje pradedami nedidelės apimties reklamų įkėlimo į programėlės „namų“ ekraną bandymai. Gerai bent jau tai, kad reklamos nesikiš į pokalbių ekranus. Ateinančiomis savaitėmis Australijos ir Tailando gyventojai pradės matyti „Messenger“ reklamas, o jeigu bandymai bus sėkmingi, netrukus „Messenger“ bus apkarstytas reklamomis visame pasaulyje.
Tačiau „Facebook“ paskelbė, kad bandymų metu ketina daug ką sužinoti ir visų pirma įsitiktinti, kad ir vartotojams, ir reklamos pirkėjams gali pasiūlyti pačią geriausią įmanomą patirtį, o į kitas rinkas plėstis tik atlikus reikiamus pakeitimus.
Kaip rašoma „Messenger“ tinklaraščio įraše, kompanija tiki, kad reklamų atsiradimas programėlėje padės naudotojams „atrasti naujų patirčių“ ir, jeigu kiltų noras, pradėti bendrauti su juos dominančiomis bendrovėmis. Tuo tarpu reklamos užsakovai neturės galimybių rašinėti žinučių tiesiogiai vartotojams, nebent konkretus vartotojas pats pradėtų bendravimą tam tikrai bendrovei išsiųsdamas klausimą ar komentarą.
Tikriausiai sunku būtų rasti „Messenger“ naudotoją, kuris norėtų matyti reklamų ir toje programėlėje, tačiau tai neišvengiama: reklamų bus. Bent jau galima pasidžiaugti, kad jos nesikiš į pokalbių su kitais žmonėmis langus.