Konkurso, kuriame buvo galima laimėti vieną iš 10 000 MP3 grotuvų su 10 iš anksto įrašytų dainų, prizai buvo atšaukti aptikus, kad visi grotuvai buvo užkrėsti „QQPass“ trojos arkliu.
Lošimo dalyviai galėjo laimėti MP3 grotuvą, nusipirkę didelį gėrimą ir pateikę jo serijinį numerį loterijos rengėjams. Konkursas buvo rengiamas greitojo maisto parduotuvių tinklo „McDonalds“ ir „Coca-Cola“ korporacijų.
Žmonės, laimėtus MP3 grotuvus prijungę prie savo kompiuterių, galėjo užsikrėsti Trojos arkliu „QQPass“, kuris renka įvairią privačią informaciją, kaip Japonijoje ir Kinijoje ypač populiaraus skubiųjų žinučių tinklo „QQ“ vartotojų vardus ir slaptažodžius. Visa surinkta informacija būna išsiunčiama nustatytu elektroninio pašto adresu.
„McDonalds“ atsiprašė visų loterijos dalyvių ir pasiūlė jiems pakeisti užkrėstus MP3 grotuvus neužkrėstais, taip pat paskelbė instrukcijas, kaip išvalyti užkrėstus kompiuterius. Apie tai, kaip Trojos arklys atsidūrė MP3 grotuvuose, informacija nepaskelbta.