Legendinis švedų vaizdo žaidimų dizainerio Markuso Perssono kūrinys – „Minecraft“ virto mokymo programa. Dabartinis šio žaidimo savininkas – kompanija „Microsoft“ sukūrė ir pradeda pardavinėti tik mokykloms skirtą „Minecrafto“ variantą.
Daugiau kaip 40 milijonų aktyvių vartotojų turintis „Minecraft“ laikomas antru pagal populiarumą vaizdo žaidimu per visą šios milžiniškos pramogų pramonės istoriją ir ne kartą buvo naudojamas mokymo tikslams. Ganėtinai prastos grafikos, bet turintis neišsemiamas kūrybos, statybos, išgyvenimo strategijos ir nuotykių ieškojimo galimybes žaidimas leidžia vaikams išbandyti ir tobulinti daugybę naudingų įgūdžių.
Prieš dvejus metus už pustrečio milijardo dolerių įsigijusi šį žaidimą kompanija „Microsoft“ pagaliau paskelbė, kad jau galima nusipirkti „Minecrafto“ mokomąją versiją, specialia sukurtą darbui klasėse.
Kuriant šį produktą pasinaudota daugiau kaip 50 tūkstančių moksleivių ir jų mokytojų paslaugomis bei patarimais.