Katinukas Momo Helovino metu užklydo į burtų akademiją ir netyčia iškvietė dvasią, pavogusią akademijos vadovo burtų knygą. Todėl Momo teks kažką daryti, kad knygą sugrąžintų. Maždaug tokia yra paprastučio žaidimo, paieškų variklyje „Google“ atsiradusio vietoj logotipo, pagrindinė mintis.
Žaidėjams norint įveikti vaiduoklius reikės pele nupiešti kurį nors iš ženklų – horizontalų ar vertikalų brūkšnį, V raidės formą, apverstą V raidės formą arba žaibą. Kuo aukštesnis žaidimo lygis pasiekiamas, tuo greičiau reikia po ekraną bėgioti su pele ir reikiamus simbolius paišyti netgi strategiškai – vaiduokliai, puolantys iškart iš kelių pusių, taps įveikiami tik nupiešus tam tikrą ženklų kombinaciją. O pasipildyti gyvybės atsargas galima reikiamu metu nupiešus širdutės formą.
Norėdami išbandyti žaidimą, įsijunkite naršyklę arba spauskite šią nuorodą. „Google“ išradingumas kuriant proginius paieškų variklio vaizdelius, panašu, tik didėja.
Pirmieji „Google Doodle“ vadinami logotipo patobulinimai pasirodė dar 1998 metais, o sistemingas jų piešimas pradėtas 2000 metais, tačiau iš pradžių nebuvo net kalbos apie jų interaktyvumą. Tiesą sakant, jie netgi nebuvo susieti su kokia nors interneto nuoroda – tiesiog pasyvus piešinukas. Vėliau „Doodle“ naudojimas pradėjo dažnėti, jų rodymas išskaidytas į atitinkamus regionus, atsirado nuorodos, paaiškinančios, kodėl tą dieną matome būtent tokį „dūdlą“.
Ilgainiui šie logotipo patobulinimai išsivystė iki labai paprastų interaktyvių animuotų objektų, kurių vaizdas keitėsi užvedu pelę ar paspaudus mygtuką, o kažkoks „slapto“ primityvaus žaidimo pavidalas tapo tikra retenybe. Na, bet paskutinis „Helovino“ „dūdlas“ naujoviškumu tikriausiai aplenkia viską, kuo „Google“ paieškų variklis yra puošęsis iki šiol.