Vienas iš kompanijos „Epic Games“ vadovas Mark Rein kalbėdamas apie naujos kartos žaidimų kūrimą, dalinosi savo įspūdžiais, jog sukurti tokį žaidimą yra ne tik labai sunku, bet ir velniškai brangu.
Tokias mintis jis išreiškė kalbėdamas „London Games Summit“ renginio metu. O iliustruodamas savo kalbas, jis pateikė ir tirkus skaičius. Naujasis „Xbox 360“ žaidimas, turintis pasirodyti per „PS3“ startą, iš viso kainavo apie 10 milijonų dolerių.
Prie žaidimo dirbo trisdešimties žmonių komanda, beveik dvejus metus. Kaip toliau pasakoja Rein, tendencija apie brangstanti žaidimų kūrimą turėtų išsilaikyti ir ateityje.
Vis dėlto, Rein neslėpė, kad kai kurios didelės kompanijos šią tendenciją neseniai buvo pavertusios tarsi „gąsdinimo“ kampanija, kurio tikslas buvo įbauginti žaidimų industriją. Vieną iš tokių kompanijų buvo „EA“.