Praėjus keletui mėnesių po žinios, kad „Facebook“ populiarėjančių naujienų modulis buvo kuruojamas ir taisomas žmonių, bendrovė atleido redaktorius ir visą darbą pavedė atlikti algoritmui. Ir pirmieji rezultatai prasti.
Populiarėjančių (anlg. trending) naujienų redaktoriai kuravo populiarias „Facebook“ sklindančias naujienas. Per savaitgalį visiškai automatizuotas socialinio tinklo populiarėjančių naujienų modulis išpublikavo melagingą istoriją apie „Fox News“ naują vadovę Megyn Kelly, kontroversišką naujieną apie komiko žodinį išpuolį ir nuorodas į straipsnį, kuriame aprašomas vaizdo įrašas su besimasturbuojančiu vyru ir „McDonald‘s“ mėsainiu.
Tinklaraščio įraše socialinio tinklo atstovai teigė, kad sprendimas atleisti žmones iš naujienų modulio padės socialiniam tinklui veikti geriau. Atrodo, kad „Facebook“ sprendimas atleisti žmones buvo ilgalaikio socialinio tinklo plano dalis.
Kaip „The Guardian“ sakė straipsnyje neįvardintas šaltinis, naujasis populiarių naujienų modulis ilgą laiką turėjo „mokytis“ iš žmonių priimamų sprendimų, kol pasiekė pilnos automatizacijos lygį. Tačiau automatizacija nevyko taip sėkmingai, kaip tikėtasi.