„Facebook“ antradienį pranešė, kad pradeda kovoti su reklamos blokavimo programine įranga. Nuo šiol kompiuteriams skirtoje socialinio tinklo versijoje reklamos bus rodomos net ir tiems, kas naudoja reklamos blokavimo programas, praneša businessinsider.com.
Reklamų blokavimo programinė įranga jau neveikia „Facebook“ programėlėje, iš kur atkeliauja didžioji dalis socialinio tinklo srauto. Bendrovė taip pat atnaujins egzistuojančius reklamų parinkčių įrankius, kad vartotojai galėtų pasirinkti, kokių reklamų socialiniame tinkle matyti nenorėtų. Pirmą kartą „Facebook“ reklamų blokavimo programinę įrangą kaip rimtą grėsmę įvardino sausio mėnesį, kuomet pranešė, jog reklamų blokavimas turėjo įtakos jų pajamoms.
Tiesa, vartotojų prie kompiuteriams skirtos socialinio tinklo versijos praleistas laikas, palyginus su mobilioje versijoje praleistu laiku, mažėja, tad, pasak „Facebook“ reklamos vadovo, sprendimas uždrausti reklamos blokavimo įrankius yra daugiau filosofinis žingsnis. Susikūrę „Facebook“ paskyrą vartotojai bendrovei patiki savo duomenis ir automatiškai leidžia sekti jų veiklą internete, kad reklamdaviai galėtų rodyti reklamas pagal pomėgius ir demografiją.
Internete reklamos yra tarsi „mokestis“ už naršymą internete, o reklamos blokavimo įrankiai sutrikdo šį balansą. Kadangi reklamos blokavimo įrangą naudojančių vartotojų skaičius vis auga, į šią problemą dėmesį atkreipė visa industrija. „Google“ skatina „priimtinų reklamų“ politiką, o JAV Interaktyvios Reklamos biuras pateikė siūlymus, kaip sumažinti priklausomybę nuo reklamos blokavimo programinės įrangos naudojimo.
„Facebook“ užsakymu atliktas „Ipsos“ tyrimas rodo, kad pagrindinės reklamų blokavimo programinės įrangos naudojimo priežastys yra įkyrios reklamos (69 proc.), reklamos sulėtina naršyklę (58 proc.) ir užkrato rizika (56 proc.).