Daugiau nei 3 tūkstančiai – tiek žmonių per mažiau nei tris dienas išbandė naujausias „Samsung“ žaidimų inovacijas. Specialiai įrengtoje technologiškai pažangioje žaidimų zonoje buvo galima išmėginti virtualios realybės žaidimus pasitelkus „Gear VR“ akinius, žaisti per ypatingai aukštos kokybės lenktų monitorių ekranus, išbandyti išmaniuosius „Galaxy S7 edge“ ir „Galaxy S7“ telefonus susirungiant e. sporto turnyruose. Tokio tipo renginys pirmą kartą pasaulyje buvo palaikomas išskirtinai tik mobiliuoju 4G internetu.
Savaitgalį vykusio festivalio „Radistai Village 2016“ metu, buvo suorganizuotas tarptautinis e. sporto turnyro „GSL Baltics Samsung Challenge“ finalas. Pirmą kartą pasaulyje tokiame turnyre, kur stabilus interneto ryšys yra itin svarbus, buvo naudojamas tik mobilusis 4G ryšys, palaikomas per „Samsung“ telefonus „Galaxy S7 edge“ bei „Galaxy S7“.
Specialioje žaidimų zonoje buvo demonstruojama visa šiuolaikinė mobiliųjų žaidimų ekosistema ir jų funkcijos. Populiariausia ir daugiausiai kartų išbandyta atrakcija tapo virtualios realybės akiniai „Gear VR“ – juos išbandė arti tūkstančio festivalio lankytojų. Nauji pojūčiai virtualioje realybėje taip pat yra vienas tų privalumų, kuriuos gali pasiūlyti tik galingas išmanusis su specialiais virtualios realybės akiniais.
Festivalio lankytojas Algirdas, teigė, kad jį labiausiai nustebino neįtikėtinai tikroviški vaizdai bei inovatyvi žaidimų valdymo funkcija. Su specialiais virtualios realybės akiniais jis išmėgino ne tik žaidimus, bet ir žiūrėjo „Samsung“ 360 laipsnių kamera filmuotus festivalio vaizdus. „Tai buvo mano pirmoji pažintis su virtualia realybe, kuri mane ir mano draugų kompaniją, švelniai tariant, nustebino. Sunku patikėti, kad norint nusikelti į virtualų pasaulį šiandien užtenka telefono ir specialių akinių. Neįtikėtina, bet žaidimo kontrolei užtenka sukioti galvą, o stebint filmuotą medžiagą atrodo, kad esi pačiame įvykių sukūryje – viskas labai realistiška“, – negalėjo atsistebėti vaikinas.
Tuo tarpu kitas renginio dalyvis Simonas plačiau atskleidė žaidimo su „Gear VR“ akiniais subtilybes. „Žaidime reikėjo sukioti galvą tam, kad neatsitrenkčiau į įvairius objektus, surasčiau išėjimą iš labirintų ir tam tikrus daiktus. Vaizdas iš pradžių priminė įprastą 3D filmą, tačiau žaidimui sunkėjant ir į jį vis labiau įsitraukiant, mano pojūčiai taip sustiprėjo, kad net pasimečiau erdvėje. Labiausiai įstrigo tai, jog žaidžiant mano kūnas judėjo nesąmoningai, o pojūčiai buvo tikri – tirpo kojos ir rankos. Labai įdomus jausmas“, – įspūdžiais dalinosi žaidimų entuziastas.
Renginys išsiskyrė ir kitomis technologinėmis naujovėmis. „Samsung“ 360 laipsnių kamera nufilmuotas festivalio pramogas, jo lankytojai, dar net neįėję į festivalio zoną, galėjo išvysti per virtualios realybės įrenginį „Gear VR“.