Saugumo sprendimų kūrėja ESET pristatė naujausią, verslui skirto centralizuoto valdymo įrankio „ESET Remote Administrator“ versiją. Įrankio patobulinimai bei naujos funkcijos palengvins IT administratorių darbą.
Integruota užduočių valdymo sistema leidžia sutrumpinti prastovas, automatiškai vykdydama veiksmus, paremtus pagal dinaminių grupių narystę net tuose „endpoint’uose“, kurie tuo metu neturi tinklo ryšio ar kontakto su „ESET Remote Administrator“.
ESET įrankis buvo sustiprintas po įdiegimo atsidarančiu vedliu, padedančiu atlikti intuityvius nustatymus ir diegimą bet kurioje aplinkoje. Taip pat buvo perkurtas mobiliųjų įrenginių įtraukimas, leidžiantis vienu metu įtraukti daug įrenginių. Vienas iš naujos ERA privalumų – automatinis importavimas į CSV formatą.
„Daugiausia dėmesio skyrėme kuo sklandesnei vartotojo patirčiai, dirbant su „ESET Remote Administrator“ – nuo sudėtinių dalykų, kaip nustatymai ar diegimas, iki labiau specifinių atvejų, kaip licencijų diegimas, politikos valdymas ar infrastruktūros atnaujinimas bei problemų sprendimas“, – teigia ESET Verslo produktų vadovas Michal Jankech.
Naudodamiesi patobulintą tinklo sąsają (web interface) IT administratoriai ir saugumo komandos gali pilnai matyti, kas vyksta organizacijos viduje ir gali nustatyti duomenų ir vartotojų ryšius.
Be to, centralizuoto valdymo įrankis gali būti diegiamas „Windows“ ir „Linux“ serveriuose, taip pat prieinamas kaip virtualus įrankis. „ESET Remote Administrator“ naudoja integruotus įrankius, dinaminę apsaugą nuo grėsmių ir pasižymi nauja, agento pagrindu veikiančia architektūra – visa tai leidžia supaprastinti/racionalizuoti tinklo apsaugą ir sumažinti administracines išlaidas.
Tarp naujų funkcijų IT administratoriai ras:
- Patobulinti agentų diegimo procesai, turintys daugiau nustatymų ir tinkantys įvairaus dydžio tinklams.
- Nauja diegimo programa su daugiau diegimo galimybių
- ERA įrankis, supaprastintas mažam ir vidutiniam verslui
Daugiau informacijos apie „ESET Remote Administrator“ rasite ESET svetainėje.