„Facebook“ trečiadienį pranešė, kad keičia naujienų srautą. Nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. „Facebook“ apie pakeitimus pranešė tinklaraščio įraše, kur išreiškė susirūpinimą, kad vartotojai praleidžia svarbias naujienas apie tai, ką veikia jų draugai, rašo poynter.org.
„Mes manome, kad dėl šio atnaujinimo kris kai kurių interneto puslapių pasiekiamumas Jis priklausys nuo tinklalapio auditorijos. Pavyzdžiui, jeigu didelę dalį srauto pasiekiate dėl to, kad dalinatės savo turiniu ir draugams šis turinys patinka ir jie jį komentuoja, neigiamas poveikis bus mažesnis, negu tuo atveju, jei visas jūsų srautas yra tik per puslapių įrašus“, – aiškina „Facebook“.
Šie naujienų srauto pakeitimai paveiks naujienų kanalus, kuriems „Facebook“ yra vienas pagrindinių auditorijos pasiekimo šaltinių. Ypač nukentės tie kanalai, kurie įplaukas tiesiogiai uždirba ne iš vartotojų, o iš reklamdavių. Net ir mažiausia naujienų srauto pakeitimai gali turėti milžinišką poveikį žiniasklaidos industrijai ir žmonėms, nes naujienų srautą kas mėnesį mato 1,65 mlrd. žmonių.