Naujienų kanalams pristatęs „Instant Articles“ platformą, kuri leidžia greičiau pateikti turinį ir reklamas mobilioje versijoje, „Facebook“ parodė, kad rimtai žiūri į turinio monetizavimą. Nauja socialinio tinklo apklausa, kurią aptiko „The Verge“, rodo, kad „Facebook“ ateityje gali leisti priimti aukas už įrašus komerciniais arba paramos tikslais.
Apklausoje matyti, kad socialinis tinklas svarsto ir apie įplaukų vartotojams generavimo būdus, įskaitant „Facebook“ iš reklamų uždirbamos pinigų dalies pasidalinimą, įmokas už tam tikru rėmėjo prekės ženklu pažymėto turinio skleidimą ar virtualų arbatpinigių krepšelį – vietą, kur puslapio ar žmogaus fanai galėtų aukoti pinigus.
Kol kas neaišku, ar „Facebook“ svarsto apie naujovių diegimą visiems vartotojams – apklausa buvo nukreipta tik į specifinę patvirtintas paskyras turinčią vartotojų grupę.