Visapusiško IT infrastruktūros valdymo programinės įrangos kūrėja „Axence“ atnaujino savo flagmaną „Axence nVision“ išleisdama jau 8.5 versiją. Pagrindiniai šio sprendimo atnaujinimai sutelkti Pagalbos modulyje, skirtame nuotoliniu būdu teikti techninę pagalbą įmonės tinkle.
„Axence nVision 8.5“ Pagalbos modulis turi patobulintą intuityvią vartotojo sąsają ir naujas funkcijas, įskaitant galimybę vartotojams automatizuoti savo veiksmus. Kaip ir pirmtakas, naujasis Pagalbos modulis gali būti pasiekiamas per interneto naršyklę, tad sistemų administratoriai gali prisijungti iš bet kurios pasaulio vietos, netgi naudojantis planšetiniu kompiuteriu.
„Pagalbos modulio evoliucija pranašauja pokyčius, kaip „Axence“ kuria programas. Visiškai atnaujindami atskirą modulį parodome, kad mes ir toliau tobuliname savo sprendimą „Axence nVsion“, – teigia „Axence“ valdybos pirmininkas Grzegorz Oleksy.
Naujasis Pagalbos modulis turi geresnį turinio organizavimą ir visiškai naują esamų funkcijų išdėstymą. Naudojimąsi programa palengvina tokios savybės, kaip „vilkti ir mesti“ (drag & drop) ir WYSIWYG redaktorius (bilietai/komentarai/straipsniai). Programa sukurta remiantis esama Pagalbos sistemos logika, tad užtikrinamas suderinamumas su ankstesnėmis versijomis. „Axence nVsion 8.5“ Pagalbos modulyje buvo perkurta bilietų sistema, kad sutrumpintų technikų reagavimo laiką. Šioje sąsajoje pateikiamas filtruojamas bilietų sąrašas su elementais, palaikant darbą su registruotais įvykiais. Tarp naujų savybių yra galimybė greitai peržiūrėti bilietą tame pačiame skydelyje, detalizuota bilieto paieškos sistema. Be to, visa informacija atnaujinama realiu laiku.
„Ypač svarbi nauja funkcija yra automatizavimas, leidžiantis kurti individualias taisykles skirtingiems scenarijams, kurie gali kilti dirbant su bilietais. Tai taupo ne tik IT administratorių, bet ir darbuotojų, pranešusių apie problemas, laiką“, – teigia „Axence“ sprendimus platinančios įmonės „Baltimax“ produktų vadovas Deividas Švėgžda.
Automatizavimo konfigūracija yra gana paprasta dėl vedlio, turinčio virš 100 numatytų sąlygų ir veiksmų. Skirstyti bilietus į tinkamas kategorijas pagal raktinius žodžius, generuoti atsakymus, kurie veda į žinių bazėje patalpintus straipsnius, pakeisti bilieto statusą – tai tik dalis užduočių, kurios gali būti automatizuotos. Kad būtų lengviau pradėti dirbti, naujame įrankyje įdiegti keli automatizavimo šablonai – daugiau šablonų planuojama pateikti būsimose programos versijose. „Axence nVsion 8.5“ versijoje buvo patobulinta žinių bazė. Naudodamiesi ja administratoriai gali kurti detalius vadovus darbuotojams, kaip spręsti paprastas problemas – tai leidžia pagalbos specialistams susitelkti ties rimtesnėmis užduotimis. Žinių bazės straipsniuose galima talpinti nuotraukas, „YouTube“ filmukus, o pačius įrašus – skirstyti į kategorijas.
Papildomai „Axence nVsion 8.5“ Pagalbos modulis turį vedlį, padedantį pridėti momentines ekrano nuotraukas ir prisegti failus bilieto peržiūroje, taip pat įvairias galimybes formatuoti bilietų turinį ir komentarus, pridėti nuorodas į žinių bazėje esamus straipsnius, matyti vartotojo veiklą sistemoje su filtravimo galimybe (veiklos žurnalas). Taip pat Pagalbos modulyje integruota žinučių sistema, užtikrinanti konfidencialų bendravimą įmonės viduje.