Naršyklės „Opera“ kūrėjai mano, jog interneto naršyklės veikimą būtų galima gerokai paspartinti, sukūrus naršyklę, kuri be jokių papildomų įskiepių galėtų blokuoti reklamas. „Opera Software“ būtent taip ir padarė, nauja naršyklės versija veikia beveik dvigubai greičiau.
Įjungus reklamų blokavimą „Opera“ naršyklė svetaines atveria iki 90 procentų greičiau, palyginti su naršykle, kuri neblokuoja reklamų. Taip pat integruota reklamų blokavimo funkcija, leidžia naršyti interneto puslapiuose 40 procentų greičiau, nei įprasti įskiepiai, kuriuos vartotojas pasirinktinai įdiegia į naršyklę pats.
Jei reikia vartotojai gali išjungti šį pasirinkimą. Svetaines, kuriose vartotojai nenori blokuoti reklamų, galima pridėti į sąrašą ir jį valdyti, per naršyklės parametrus. Taip pat vartotojai gali matyti kiek reklamų buvo užblokuota ir kaip tai paveikė interneto puslapių užkrovimo greitį.
Pastaruoju metu, reklamų blokavimas interneto puslapiuose daug diskutuotina tema. Didelė dalis informacijos internete yra nemokama, nes interneto svetainėms reklamos padeda gyvuoti. Tačiau vis daugiau vartotojų blokuoja reklamas dėl įvairių priežasčių, taip svetainių savininkai ir kūrėjai praranda pelną ir ieško kitų būdų, kaip būtų galima monetizuoti svetainės turinį.
Vienas iš „Opera Software“ vadovų teigia: „Reklamos, tai lyg interneto degalai, leidžiantys daugumai paslaugų ir toliau išlikti nemokamomis. Tačiau mūsų tyrimai parodė, kad didelė dalis svetainių yra perpildytos reklamomis, kurios gali varžyti vartotojus. Mums tai nėra priimtina, norime, jog interneto svetainės būtų priimtinesnės vartotojams.“