Viena iš populiaresnių žaidimų pasaulio temų - „World of Warcraft“ sėkmė. „New York Times“ irgi tą patį pabrėžia, ir užduoda galbūt net ne visai retorinį klausimą „Ar galėtų WoW tapti nauju didžiausiu hitu nuo „Pac-Man“ laikų?“. Nuo Kinijos su trimis milijonais žaidėjų, iki JAV, su dviem milijonais „WoW tapo tikrai globaliu žaidimu,“ - teigia „New York Times“. Šiuo metu „WoW“ galima žaisti šešiomis skirtingomis kalbomis: anglų, supaprastinta ir tradicine kinų kalbomis, korėjietiškai, vokiškai, prancūziškai ir jau greit ispaniškai.
Prie tokio žaidimo populiarumo prisideda daug galimybių ir didelis pasirinkimas, ką veikti, taip pat ir visko paprastumas - sėdi ir žaidi. Ir visiškai nesvarbu, ar žaidėjas yra mėgėjas, ar profesionalas, „WoW tinka visiems“.
Žaidimas buvo išleistas 2004 lapkritį, ir prognozuojama kad šiais metais, žaidėjų skaičiui sparčiai artėjant prie 7 milijonų, „Blizzard“ iš „WoW“ gaus daugiau nei 1 milijardą JAV dolerių pajamų.