Visai smagu, kad „Google“ klausysis jums už nugaros veikiančio televizoriaus, radijo ar per kompiuterį grojančios muzikos ir pagal tai pateiks jums reklamą, bet ar iš tiesų viskas taip gerai?
Idėja remiasi tuo, kad bus naudojamas veikiantis kompiuterio mikrofonas klausytis visų garsų veikiančių jūsų aplinkoje. Nesvarbu, ar tai mobiliojo telefono skambėjimas, ar filmas per televizorių, ar jūsų mėgstamas kurinys grotuve. „Google“ programa atpažins šiuos garsus pagal tam tikrus kriterijus ir taip vadinamus garsų „pirštų atspaudus“.
Žinoma, tuomet „Google“ analizuos rezultatus ir pateiks jums atitinkamą turinį - reklamą, forumus, pokalbių svetaines ir panašiai. Ši informacija padėtų „Google“ žengti didelį žingsnį kiekvieno žmogaus tiksliam virtualiosios tapatybės sukūrimui. Aišku, tokie duomenys būtų panaudoti skleidžiant reklamą.
Pagal „Technology Review“, „Google“ apie šią technologiją pirmą kart prabilo šių metų birželį. Kompanija nurodė, kad programa išskaidys visus fiksuojamus garsus į penkių sekundžių intervalus ir sutikrins kiekvieno jų „pirštų astpaudus“ su serveryje esančią tokių atspaudų baze.