„Facebook“ dar kartą keičia naujienų rodymo algoritmą, kad galėtų geriau nuspėti vartotojų nemėgstamus įrašus. Pirmadienį bendrovė pranešė, kad naujienų srautą keis remdamasi apie vartotojus atliktomis apklausomis. Po šių pokyčių keisis naujienų srauto viršuje matoma informacija, rašo mashable.com.
„Facebook“ vartotojų apklausas apie jų naujienų srautą atliko ilgą laiką – dešimčių tūkstančių buvo prašoma įvertinti jų naujienų sraute matomą informaciją. Naujausi algoritmo pakeitimai bus atlikti remiantis šiomis apklausomis.
Algoritmas mėgins nuspėti, kurias istorijas jūs labiausiai norėtumėte komentuoti, dalintis ar paspausti „Patinka“, ir kurių sraute nenorite matyti.
Tai gali atrodyti tarsi nereikšminga naujovė, tačiau ji itin svarbi leidėjams ir puslapių savininkams – „Facebook“ perspėjo, kad įvedus naują algoritmą sumažės kai kurių „Facebook“ puslapių lankytojų srautas.
„Facebook“ programinės įrangos inžinieriai teigia, kad puslapių savininkai, norėdami išvengti lankytojų srauto kritimo, turėtų neskatinti vartotojų imtis specifinių veiksmų, pavyzdžiui, raginti dalintis įrašu.