Anksčiau bendrovė „Oculus VR“ paskelbė minimalius virtualios realybės akinių reikalavimus kompiuteriui. Prisiminsime, kad sistemoje turi būti bent keturių branduolių „Intel Core i5-4590“ procesorius ir „NVIDIA GTX 970“ arba „AMD Radeon R9 290“ grafikos plokštė. Siekiant didesnio aiškumo buvo pasiūlyta sertifikavimo programa „Oculus Ready“. Atitinkamas užrašas leidžia aiškiai matyti, kad kompiuteris yra pasirengęs dirbti su „Oculus“ akiniais. Pirmieji prie „Oculus Ready“ programos prisijungė „Intel“ ir „NVIDIA“, o maždaug po mėnesio tą patį padarė AMD. Tarp kompiuterių gamintojų iniciatyvą parėmė „Dell“ ir jos padalinys „Alienware“, taip pat „ASUS“.
Neseniai NVIDIA pranešė apie partnerystės programos paleidimą, kuria siekiama populiarinti optimaliai virtualiai realybei pritaikytas sistemas. „GeForce GTX VR Ready“ programą parėmė daugiau nei 60 nešiojamųjų kompiuterių, PC ir vaizdo plokščių gamintojų. Tokiu būdu grafikos lustų gamintojas skiria dėmesį ne tik „Oculus Rift“ akiniams, bet ir atveria duris partnerystei su kitais virtualios realybės prietaisų kūrėjais. Darbui su VR prietaisais tinkamus kompiuterius bus galima atskirti pagal specialią etiketę su užrašu „GeForce GTX VR Ready“.
Paskelbtos „GeForce GTX VR Ready“ specifikacijos nešiojamiesiems kompiuteriams, PC ir vaizdo plokštėms sutampa bendrovės „Oculus VR“ reikalavimais. „NVIDIA“ papildė, kad darbui su virtualios realybės akiniais be GTX 970 galima naudoti vaizdo plokštes GTX 980, GTX 980 Ti ir TITAN X. Taip pat ne mažiau svarbus patikslinimas yra prie HDMI 1.3 privalomas dviejų USB 3.0 jungčių buvimas. Vaizdas kiekvienai akiai bus atnaujinamas iki 90 kadrų per sekundę dažniu su bendra 2160 × 1200 pikselių rezoliucija. Tai reikalauja didelio duomenų perdavimo VR akiniams pralaidumo.