Atrodytų, kad tai – „Google“ produktas, galintis paieškos sistemos vartotojams išpranašauti ateitį, tačiau išties šioje paieškos versijoje negausite jokios ateities prognozės. Kai tik pradėsite suvedinėti jums rūpimą klausimą, nutiks tai, ko nesitikėjote.
Atsivertę puslapį, pamatysite kažką panašaus į įprastą „Google“ paieškos langą, tik prie paieškos sistemos logotipo bus prirašyta „Fortunetelling“ (iš angl. k. ateities spėjimas). Tik pradėję suvedinėti savo klausimą, pamatysite, kad paieškos laukelyje atsiranda visai ne tai.
Bet kuris jūsų suvestas klausimas taps vienu šių: „Kur galiu rasti saugią vietą?“, „Ar kada nors vėl pamatysiu savo šeimą?“, „Ar žmonės kada nors nustos kariauti?“, „Ar yra pasaulyje vieta, kurioje būsiu priimtas?“, „Ar yra pasaulyje vieta, kuri užtikrins saugumą mano vaikams?“ Nors ši svetainė neatsako į rūpimus klausimus, tačiau tikrai privers susimąstyti apie tai, kokiomis mintimis gyvena pabėgėliai. „Google“ puslapis skirtas informuoti apie pabėgėlių krizę ir atkreipti dėmesį į labiausiai jiems rūpimus klausimus.
„Šiuo puslapiu norime parodyti, kad į pabėgėlių krizę reikia reaguoti sąmoningai. Šiai Europos problemai reikia konstruktyvių sprendimų. Prašome paaukoti savo laiko, pinigų ar meilės ir skleisti šiam žodžiui“, – tvirtinama puslapyje. Nors puslapis, siekiant populiarumo, naudojasi „Google“ vardu, išties jis yra sukurtas vienos Nyderlandų kompanijos. „Google“ taip pat įsitraukė į šią kompaniją ir reklamą apie svetainę paskelbė savo valdomose svetainėse, kviesdama žmones aukoti.