Šiemet daugiausiai dėmesio internete sulaukė lytį pakeitusi Kardashian šeimos realybės šou žvaigždė Caitlyn Jenner, o labiausiai ieškomais įvykiais tapo tragiškos atakos Paryžiuje bei pabėgėlių krizė Europoje, rodo kasmetinė „Microsoft“ paieškos tarnybos „Bing“ ataskaita.
Tradicinė „Bing“ metinė paieškos tendencijų ataskaita atskleidžia, jog 2015 m. buvo kupini įtaką dariusių žmonių, įvykių ir momentų. Nuo įkvėpimo ir vilties, iki bendros tragedijos ir skausmo momentų. Nuo žmonių, kurie užėmė vietą mūsų širdyse iki tokių, kurie privertė mus apgalvoti mūsų požiūrį į pasaulį.
Kaip ir praėjusiais metais, „Bing“ išleido informaciją apie daugiausia paieškų sulaukusias įžymybes bei sportininkus. Praėjusiais metais išlaikiusi savo pozicijas Kim Kardashian, šiais metais vietą užleido savo kitai šeimos narei, sulaukusiai daugiausia paieškos užklausų „Bing“ sistemoje. Transseksuali, buvusi olimpinė dešimtkovės čempionė Caitlyn (prieš tai Bruce) Jenner pakilo į aukštumas po visiems įsimintino interviu „20/20“ žurnale, nuotraukos ant viršelio bei jaudinančios kalbos atsiimant Arthur Ashe apdovanojimą už drąsą.
Daugiausia paieškų tarp sportininkų sulaukė moterys, kurių paieškų skaičius išaugo du kartus, palyginti su 2014 m. Kovotoja Ronda Rousey užėmė antrąją vietą po neeilinių metų ir aukšto lygio kovos prieš Holly Holm. Serena Williams taip pat pateko į sąrašą, kaip daugiausia paieškų sulaukusi tenisininkė pasaulyje. Po šeštojo Vimbldono titulo ir triumfo Prancūzijos bei Australijos atviruosiuose teniso čempionatuose, Williams pavardės šiemet buvo ieškota dažniau nei penkių geriausių vyrų tenisininkų kartu sudėjus.
„Bing“ taip pat apžvelgia įvairias akimirkas ir momentus, kurie paveikė mus ir pastūmėjo diskutuoti ir veikti. Nuo Pasaulio futbolo čempionato iki C. Jenner kultinio „Vanity Fair“ viršelio ar tragedijos, subūrusios pasaulį parodyti paramą Paryžiui, šie įsimintini žmonės ir įvykiai paveikė mus ir toli gražu neapsiribojo tik antrašte naujienose. Kai kurie, norėdami pajusti nuotykių pojūtį, gausiai stebėjo Plutono misijos nuotraukas, o tai padidino nykštukinės planetos paieškų skaičių net 160 %. Kiti grožėjosi ir domėjosi vandens atradimu Marse, šios planetos paieška suaktyvėjo net penkis kartus.