Dar prieš kelerius metus lietuviškas internetas negalėjo pasigirti dideliu vartotojų skaičiumi ar lietuviškų svetainių gausa. Tačiau situacija Lietuvoje keičiasi, sparčiai daugėja interneto vartotojų, didėja lietuviškų svetainių skaičius, keičiasi interneto naudojimo įpročiai.
Didėjant interneto rinkai, daugelis kompanijų jau pradeda suprasti, kad tai yra puiki terpė jų produktų, paslaugų, informacijos plėtrai ir naujų klientų paieškai.
Optimizavimas paieškos sistemoms (angl. Search Engine Optimization) yra procesas, kurio metu siekiama padidinti lankytojų skaičių svetainėje ir pagal pagrindinius raktažodžius, susijusius su svetainės turiniu, pakelti svetainę kuo aukščiau tarp paieškos rezultatų.
Pasak Adrijaus Rudaičio, šis reklamos internete būdas yra efektyvesnis už kitus, nes didžiausia lankytojų dalis svetaines randa per paieškos sistemas, tokias kaip Google, Yahoo ir kitas, be to žmonės labiau pasitiki paieškos sistemų išmestais rezultatais, negu jiems per prievartą brukama reklama, tokia kaip baneriai. Kas trečias žmogus mano, kad atlikus paiešką, pirmoje vietoje esanti svetainė, yra pati tinkamiausia ir labiausiai atitinka ieškotos informacijos. Taigi, yra labai svarbu, kad svetainė būtų reitinguojama pirmose vietose pagal jums svarbius raktažodžius, nes ją radę lankytojai yra potencialus klientai.
„Paruošti ir įgyvendinti teisingą internetinio marketingo strategiją reikia žinių, laiko ir pastangų. Tačiau norint įgyti pranašumą prieš savo konkurentus, tai yra efektyviausias būdas įgyvendinti savo planus. Aštrėjant konkurencijai, jau sunku įsivaizduoti ateity virtualioje erdvėje, be tinkamai paruoštos ir išanalizuotos internetinio marketingo strategijos, be optimizavimo paieškos sistemoms ir eilės kitų sprendimų, kurie privalės tapti sėkmingo internetinio verslo dalimi“- sako Adrijus Rudaitis, SearchEngineOptimization.lt svetainės savininkas.