Netrukus po prekybos pradžios, pirmieji planšetinio kompiuterio „iPad Pro“ naudotojai pradėjo skųstis, kad įrenginys tampa neveiksnus po įkrovimo, reikalauja priverstinio perkrovimo funkcionalumo atkūrimui.
„Apple“ pateikė atsaką į tokį reiškinį, savo internetinėje palaikymo svetainėje publikuodama straipsnį su patarimu, kuriuo teigia, kad šis reiškinys yra tiriamas, o iki tol vartotojams pataria priverstinai perkrauti įrenginį, jei šis nereaguoja į nieką.
Kaip priverstinai perkrauti (angl. – force restart) „iOS“ įrenginį, „Apple“ nurodo šiame straipsnyje.
„iPad Pro“ naudotojai įvairiuose interneto forumuose teigia, kad įrenginys po įkrovimo tampa visiškai neveiksnus ir ekranas išlieka visiškai tamsus iki pilno įrenginio perkrovimo. Toks reiškinys pasireiškia nepriklausomai nuo „iPad Pro“ modelio ar vidinės talpos dydžio.
Kol kas nėra aišku, ar ši problema yra susijusi su programine, ar technine įranga. Visgi, labiau tikėtina, kad tai tėra programinės įrangos problema, ypač turint omenyje visai neseniai kilusią „iOS 9“ problemų bangą.