„Nikkei Research“ atliko specialią japonijos interneto vartotojų apklausą ir teiravosi apie jų prisirišimą prie žaidimų. Iš viso apklausoje dalyvavo apie tūkstantis žmonių, kurių amžius nuo 10 iki 65 metų. Jų buvo klausiama, kiek laiko jie praleidžia prie televizoriaus, skaitydami laikraštį, žurnalą nemokamus laikraščius, klausydami radiją, naudodamiesi internetu, mobiliuoju telefonu ir žaidimų kompiuteriais.
Nenuostabu, kad beveik 42,4 % respondentų pareiškė, kad ėmė žymiai daugiau laiko praleisti tinkle. Paktiškai tie patys 42,6 % tvirtina, kad mažiau laiko skiria žaidimams (ypač amžiaus kategorijoje nuo 10 iki 20 metų). Ir tai, kai dabar „Nintendo DS“ toks populiarus! Televizija, radijas ir žurnalai tapo mažiau įdomiais 20 % apklaustųjų.