DDoS ataka į internetinį bendrovės resursą sukelia nuostolių už 52–444 tūkst. JAV dolerių priklausomai nuo bendrovės dydžio – tokie duomenys gauti „Kaspersky Lab“ ir „B2B International“ atlikto tyrimo metu. Prie panašių atakų padarinių šalinimo nuostolių pridedami nuostoliai dėl sušlubavusios reputacijos ir nuostoliai, sukelti dėl viešojo internetinio resurso nepasiekiamumo partneriams ir klientams.
Ekspertų suskaičiuota nuostolių suma susideda iš kelių dalių. Remiantis tyrimo rezultatais, 61 proc. dėl DDoS atakos nukentėjusių bendrovių laikinai prarado prieigą prie verslui būtinos informacijos, 38 proc. negalėjo vykdyti pagrindinės veiklos, o 33 proc. pranešė apie prarastas verslo galimybes ir sandorius. 29 proc. atvejų šios atakos neigiamai paveikė kredito reitingą, o 26 proc. bendrovių išaugo draudimo indėliai.
Taip pat prie bendrų DDoS atakų padarytų nuostolių prisidėjo incidento padarinių šalinimo kaštai. Pavyzdžiui, 65 proc. bendrovių buvo priverstos pasinaudoti informacinio saugumo konsultantų paslaugomis, 49 proc. apmokėjo savo IT infrastruktūros keitimo darbus, 46 proc. kreipėsi į teisininkus, o 41 proc. – į rizikos valdymo konsultantus. Ir tai tik pagrindiniai nuostoliai.
„Sėkminga DDoS ataka gali išvesti iš rikiuotės verslui kritiškai svarbias paslaugas, o tai bendrovei sukelia rimtų padarinių. Pavyzdžiui, mes fiksuojame atvejus, kai bankų atakos sukeldavo ne tik kelių dienų internetinių paslaugų sutrikimus, bet ir problemas dėl banko kortelių, bankomatų darbo sutrikimų. Todėl į apsaugą nuo DDoS reikia žiūrėti kaip į neatsiejamą bendrovės informacinio saugumo elementą – kaip ir į apsaugą nuo kenkėjiškų programų, tikslinių atakų ir duomenų vagysčių“, – sako Eugenijus Vigovskis, „Kaspersky Lab“ DDoS Protection krypties vadovas.
„Kaspersky Lab“ technologijos leidžia užtikrinti nepertraukiamą prieigą prie kliento internetinių resursų net sudėtingų, ilgalaikių ir anksčiau nežinomų DDoS atakų metu. Paslauga „Kaspersky DDoS Protection“ užtikrina apsaugą, atakos metu perjungdama kliento duomenų srautą į duomenų valdymo centrus. Centrai yra išsidėstę Vakarų Europoje Europos Sąjungos teritorijoje ir prijungti prie tinklo didelio greičio ryšio kanalais. Aptikus DDoS atakos faktą, kenkėjiškas srautas filtruojamas, ir klientą pasiekia tik teisėtų vartotojų užklausos, o tai gelbėja infrastruktūrą ir paslaugas nuo perkrovos. Šis metodas leidžia atlaikyti, galima sakyti, bet kokio galingumo DDoS ataką, taip pat išvengti kliento internetinės paslaugos perkrovos.