Kadangi „Facebook“ vis labiau taikosi į „YouTube“ vietą ir nori atsikovoti dalį vaizdo įrašų talpinimo bei peržiūrėjimo rinkos, vedini šių paskatų, socialinio tinklo vadovai nusprendė suteikti daugiau laisvės reklamdaviams.
Nuo šiol talpinantieji vaizdo įrašus gali patys pasirinkti, kas juos matys. Šią savaitę „Facebook“ atstovai patvirtino, jog vaizdo įrašų kūrėjai galės patys apsispręsti, kam apriboti konkretaus vaizdo įrašą prieigą. Vieni iš esminių kriterijų apribojimams gali būt paremti pagal „Facebook“ vartotojų amžių bei lytį.
Su šiuo atnaujinimu „Facebook“ vartotojams pasiūlytas ir dar vienas naujas vaizdo peržiūrų režimas. Nuo šiol vartotojai gali pasirinkti „slaptą“ režimą, pagal kurį vaizdo įrašai gali būti matomi tik tiems asmenims, kurie turės tiesioginę nuorodą į vaizdo įrašą. Panašią funkciją turi „YouTube“ kanale esanti „unlisted“ (nepublikuojama) funkcija.
Vaizdo įrašų skelbėjai nuo šiol taip pat galės nuspręsti, ar konkrečiam vaizdo įrašui išjungti trečiųjų asmenų įterpimo (angl. embed) funkciją.
Tikimasi, jog tokie vaizdo įrašų talpinimo bei peržiūrų politikos pokyčiai taps dar patrauklesni reklamdaviams ir jie nuspręs daugiau lėšų skirti ne „YouTube“, o minimam „Facebook“.