Renginyje „E3 2015“ kompanija „Bethesda Softworks“ papasakojo nemažai įdomios informacijos apie būsimą žaidimą „Fallout 4“, kurio debiutas laukiamas 2015 m. lapkričio 10 d. platformose PC, PS4 ir „Xbox One“.
Personažo kūrimo sistema leis visiškai keisti herojaus išorinę išvaizdą iki pat smulkiausių detalių. Išvaizdos generavimas vyks vonios kambaryje, priešais veidrodį.
Įdomu tai, kad pirmą kartą per visą „Bethesda Game Studios“ žaidimų kūrimo istoriją pagrindinis herojus/herojė yra pilnai įgarsinti. Visa tai padaryta ir naujos žaidimo proceso mechanikos atžvilgiu – herojus komentuos savo kelionių įvykius.
Pagrindinis herojus galės vesti ir netgi padaryti vaiką. Beje, žaidimas galės sugeneruoti vaiko išvaizdą, priklausomai nuo to, kokios yra abi „puselės“. Tai iš tikrųjų yra kažkas naujo vaidmenų žaidimų pasaulyje. Ar herojų atžala galės augti, kol kas neaišku.
Pereiname prie gamybos ir namo – bazės statymo. Kaip jau buvo galima numanyti, branduolinį karą išgyvenusiame mieste bus tikra netvarka.
Rinkdami laužą ir šiukšles (visame tame bus galima rasti nemažai naudingų dalykų), herojai kurs įvairius daiktus ir netgi konstruos statinių detales: sienas, duris, kilimus, šunų būdas, generatorius ir t. t.
Aplink namą – bazę bus galima sumontuoti gynybines patrankas, saugančias gyventojus nuo išorės antpuolių. Žaidėjas galės pastatyti keletą bazių, tarp kurių bus galima organizuoti karavano tipo susisiekimą.
Žaidimo kūrėjai nemažai dėmesio skyrė ir ginklų modifikavimui. Ant mėgstamo ginklo bus galima „pakabinti“ nemažai pagalbinių įrenginių, padėsiančių pagerinti ginklo charakteristikas: taikiklį, duslintuvus ir t. t. Visi šie įrenginiai bus kuriami ir parankinių medžiagų, tokių kaip metalas ir stiklas. Į žaidimą sugrįš ir VATS sistema.