Reklamos blokavimo įrankiai kompiuteriams „Mac“ skirtoje naršyklėje „Safari“ yra galimi jau daugelį metų, tačiau „iOS“ vartotojai yra labiau limituoti. Su „iOS 9“ kompanija „Apple“ pristatė naują galimybę programuotojams kurti reklamos blokavimo įrankius.
„iOS 9“ kuriamos programėlės dabar gali pasižymėti specialia turinio blokavimo funkcija, kuri neleidžia užsikrauti tam tikram turiniui naršyklėje „Safari“, pavyzdžiui, paveikslėliams ar skriptams. Tad pirmą kartą yra suteikiama galimybė programuotojams sukurti reklamą blokuojančius įrankius.
Tokios funkcijos įtraukimas į „iOS“ ekosistemą būtent dabar yra įdomus „Apple“ žingsnis, nes kompanija kartu su naujausia „iOS 9“ versija pristatė atskirą naujienų aplikaciją, kurioje taip pat bus rodomas reklamos. Tiesa, reklamos blokavimo įrankiai pastarųjų neblokuos, nes jų funkcionalumas apsiribos tik „Safari“.
Manoma, kad tokių įrankių atsiradimas „iOS“ sistemoje ženkliai paveiktų kompaniją „Google“, kuri pastaruoju metu itin nusitaikiusi į pajamas, gaunamas iš mobiliuosiuose įrenginiuose rodomų reklamų.
Bet kol kas nėra aišku, kaip „Apple“ išspręs teisinius klausimus dėl reklamų blokavimo ir ar programuotojų kuriami įrankiai atitiks „Apple“ reikalavimus.