Sekdama kompanijos „Google“ pėdomis, kompanija „Microsoft“ atliko pakeitimus savo paieškos sistemoje „Bing“. Pastaroji paieškos rezultatuose nuo šiol aukščiau rodys tuos puslapius, kurie turi mobilias versijas.
Atsižvelgta į daugybę faktorių, tokių kaip navigacijos po puslapį patogumas, įskaitomumas, paslinkimas ir suderinamumas su mobiliais įrenginiais. Tokiu būdu, „Bing“ suteks pirmenybę puslapiams su didesniu šriftu, kurie gali būti teisingai atvaizduoti kuo didesniame įrenginių skaičiuje. Prie puslapių aprašymo bus žyma „mobile-friendly“.
Kaip ir „Google“ atveju, galutinis rezultatas bus toks, jog nuoroda bus pateikiama, priklausomai nuo atsakymo į pateiktą klausimą aktualumo, net jei puslapis ar jo atskiros dalys nėra skirti darbui su mobiliais įrenginiais. Pakeitimai paieškos sistemoje „Bing“ bus aktyvuoti per artimiausius kelis mėnesius.
„Microsoft“ taip pat kuria instrumentą, kuris leis puslapių kūrėjams analizuoti jų kuriamą turinį bei jo draugiškumui mobiliems įrenginiams. Naujasis instrumentas rodys, kokie puslapio segmentai nėra pakankamai geri demonstravimui mobiliuose įrenginiuose ir kaip tai pataisyti. Instrumentą žadama išleisti po kelių savaičių.