„DirectX 12“ turėtų pasiūlyti nemažai naujovių, tarp jų ir geresnį daug branduolių turinčių procesorių išnaudojimą. Tačiau žaidimų kūrėjai neskuba pasinaudoti naujojo API privalumais. Kompanijos „Stardock“ vadovas Bradas Wardellas teigia žinantis šio nenoro priežastį.
Jo teigimu, pagrindinis „DirectX 12“ privalumas yra tas, jog visi procesoriaus branduoliai gali vienu metu gauti prieigą prie vaizdo plokštės. Tačiau daugelis PC pramonės atstovų apie tai nenori garsiai kalbėti – juk teks pripažinti, kad paskutinius metus tik vienas iš CPU branduolių gali veikti su GPU, o daugiabranduoliai procesoriai neretai mažai naudingi žaidimuose.
Galiausiai turime situaciją, kai žmonės pradeda suprasti, jog daugelį metų, kol procesorių galingumas ir taktiniai dažniai išlikdavo maždaug 2–3 GHz diapazone, PC skirti žaidimai iš dalies atsidūrė stagnacijoje.
„DirectX 12“ pasirodymas leis kai kuriuose užduotyse pasiekti net 4–5 kartų didesnį produktyvumo lygį. Bradas Wardellas teigė, jog daugelis žaidimų kūrėjų tam aiškiai sakė – jei jie įvardins realius skaičius, žmonės tai palaikys reklaminiu triuku, nes jie seniai priprato, kad 20 proc. augimas – tai labai gerai.
Kompanija „Stardock“ jau spėjo parodyti „DirectX 12“ privalumus – renginyje GDC 2015 buvo parodytas žaidimas „Ashes of the Singularity“, kuriame matyti tūkstančiai karinių vienetų, daugybė sprogimų, kurie sukuria savo atskirus šviesos šaltinius: