Populiarus socialinis tinklas „Twitter“ 2015 metais turėtų keistis. Šio tinklaraščio kūrėjai ir valdytojai prisipažino, kad planuoja labai didelius dizaino pokyčius. Norėdami pritraukti naujos auditorijos, „Twitter“ kūrėjai žada padaryti jį paprastesnį.
Kaip rašo interneto leidinys TechCrunch, pagaliau „Twitter“ vadovybė suprato, kad šį mikroblogą labai skirtingai suvokia nauji vartotojai ir senbuviai, patyrę tinklaraštininkai. Šiuo metu kompanija intensyviai dirba, siekdama tapti patrauklesne būtent nepatyrusiems vartotojams.
„Twitter vartotojai, kurie seka jiems įdomius žmones, yra labai patenkinti gaunamu informacijos srautu. Tačiau mes turime pasiekti, kad tokį patį lygmenį labai greitai pasiektų kiekvienas vartotojas“, – sako įmonės viceprezidentas Aleksas Roetteris.
Jis turi omeny paplitusią problemą – pernelyg sudėtingą, daugiapakopį, įsiliejimą į srautą.
Tam, kad vartotojas pajustų „Twitter“ naudą, jis turi ne tik užsiregistruoti, bet ir išsiaiškinti, kaip veikia paieška, #hashtag'ai, kaip reikia sekti aktualias paskyras ir t. t. Kitaip tariant, kyla nemažai sunkumų, norint greitai atrasti patinkantį turinį.
Pranešama, kad „Twitter“ vystytojai jau testuoja novatorišką pagrindinį puslapį, kuris atrodo kaip tinklelis, o ne vieno stulpelio juostelė.
Vistik kompanijos atstovai neigia, kad „Twitter“ seka „Facebook“ pėdomis.
Kitas viceprezidentas Kevinas Weilas tvirtina, kad naujienų atvaizdavimo algoritmas išliks toks, koks buvo – chronologiškas.
Be to, planuojama sukurti „momentines juostas“, kuriose greitai būtų surenkama informacija pagal vartotojo poreikius. Ši juosta nereikalautų jokių paskyrų sekimo. Ši funkcija kol kas bandoma tik su „Android“ sistema: ji skenuoja kontaktų
„Twitter“ atstovai taip pat užsiminė, kad grupinių pokalbių atsiradimas yra viso labo pirmoji kregždė asmeninių pranešimų skyrelyje.
Panašu, kad „Twitter“ bando galimybę vartotojams komunikuoti tiesiogiai su pamėgtomis įmonėmis, prekių ženklų atstovais ir gauti greitus atsakymus į kylančius klausimus dėl vartotojams kylančių problemų.