Nepaisant to, kad pasaulis išgyvena didelius „phishing“ atakų skaičius, dar ką tik atsirado nauja atakų rūšis - „Vishing“.
Protingi ir išradingi vagys nukreipia visas savo pajėgas naujai atakų rūšiai - „Vishing“. Ši technika naudoja „Voice over Internet Protocol“ (VoIP) telefono numerius. Vagys pasitelkia ne tik elektroninius laiškus, bet ir labai stiprų įrankį „war dial“, kuris gali nustatyti, tarkime, kokie telefono numeriai kompanijoje yra aktyvūs.
Viskas vyksta maždaug taip: vartotojas gauna laišką, kuriame yra telefono numeris, kuriuo prašoma paskambinti. Kitame telefono laido gale įsijungia įrašyta žinutė, pranešanti, kad jūsų banko sąskaita yra laikinai užblokuota ir pan. Po to pasakomas numeris, kuriuo būtina nedelsiant paskambinti. Kai auka paskambina duotu numeriu, vėl išgirstamas įrašas, prašantis įvesti savo banko sąskaitos apsaugos 16 skaitmenų kodą.
Pasak Paul'o Henry'io, kompanijos „Secure Computing“ viceprezidento strateginiais klausimais, tai yra tiesiog natūrali „phishing“ atakų evoliucija.
Šiuo metu dauguma specialistų yra sumišę, nes labai daug apmokymų, žinių buvo teikiama vartotojams, įmonėms, kaip atskirti „phishing“ atakas, tačiau šiuo metu atsiradusi nauja grėsmė internete jau yra sukėlusi didžiules diskusijas. Beje, vartotojai mano, kad gautas skambutis, prašantis patvirtinti banko sąskaitos apsaugos numerį yra patikimesnis, nei gautas tokio pačio turinio elektroninis laiškas.