Kol „Microsoft“, „Nintendo“ ir „Sony“ svarsto vis naujus būdus, kaip pritraukti vartotojus, analitikai prognozuoja, kas šioje „ateinančios kartos“ kovoje pralaimės. Nors finišas dar toli, įvertinus tai, jog visas paslaptis gamintojai jau atskleidė, galima daryti pirmąsias išvadas. Ir atrodo, jos bus ne „Sony“ naudai.
Analitikai iš „DFC Intelligence“ įsitikinę, kad japonų kompanija, į rinką išleidusi populiarias žaidimų platformas „PlayStation“, „PlayStation 2“ ir „PlayStation Portable“, rizikuoja patirti nesėkmę su „PlayStation 3“. Pagrindinė priežastis – 600 JAV dolerių kaina, kurios kūrėjai niekaip nesugebėjo pagrįsti, ir jokių teigiamų pokyčių kol kas nesimato. Brangi platforma neatpigs net ir per kalėdinį 2007 metų sezoną, kai rinkoje susikaus visi trys konkurentai.