Ribos tarp tradicinės televizijos ir interneto vis labiau tirpsta. Tai darsyk patvirtino naujausia žinia - tinklapis „YouTube.com“ ir NBC kanalas pasirašė bendradarbiavimo susitarimą.
Jame numatyta, kad „YouTube.com“ sistemoje bus talpinamos kiek apkarpytos laidų „The Tonight Show with Jay Leno“, „Saturday Night Live“ ir „The Office“ versijos. Žadama, kad nepaisant sumažintos trukmės, jose bus palikti visi įdomiausi momentai.
„YouTube.com“ svetainėje turėtų atsirasti specialiai NBC skirta skiltelė, kur televizijos kanalo medžiaga ir pasirodys. Gali būti, kad talpinamų laidų ateityje daugės. Jų peržiūra bus nemokama.
Nors mokėti ir nereikės, amerikiečiai, į kurių auditoriją laidos daugiau ir orientuotos, naujovę vertina skeptiškai - jų teigimu, norėdami pažiūrėti laidą jie tiesiog persės prie televizoriaus, o ne eis jos ieškoti į „YouTube.com“. Na, ką gali žinoti...
Keitimosi vaizdeliais ir įrašais sistemos žaibiškai populiarėja. „YouTube.com“, „Google Video“, „Guba“, „Dailymotion“ - tik kelios iš jų. Populiariausia, žinoma, „YouTube.com“ - per mėnesį tinklapį aplanko per 13 milijonų internautų, kurie peržiūri daugiau nei 70 mln. įrašų per dieną.