Kompanijos „Verbatim“ ir „Millenniata“ paskelbė apie susitarimą, pagal kurį jos kartu kurs ir platins duomenų archyvavimo technologijas ir optines laikmenas su prekės ženklu „M-Disc“. „Millenniata“ direktorius naują bendradarbiavimą vadinama „plataus masto ir giliu“.
Nuo šiol, Verbatim ir jos patronuojanti bendrovė „Mitsubishi Kagaku Media“ (MKM) pradeda rinkodaros kompaniją ir užsiims „M-Disc“ prekės ženklo CD, DVD, BD-R diskų pardavimu. Į „MKM“ atsakomybės ribas taip pat įtrauktas santykių su programinės įrangos kūrėjais, gamintojais ir verslo klientais kūrimas ir palaikymas.
„Verbatim“ asortimentą papildys 4,7 GB talpos „DVD M-Disc“, 25 GB „BD-R M-Disc“ diskai, 100 GB „BD-R BDXL M-Disc“ ir dvipusis 200 GB „Blu-ray M-Disc“. Be to, šių metų pradžioje, galima tikėtis naujų partnerių bendrai sukurtų produktų. Prisiminsime, kad kompanijos „Millenniata“ patentuota technologija „M-Disc“ leidžia sukurti specialius archyvinius diskus, pavyzdžiui, DVD ir „Blu-ray“, kuriose galima saugoti informaciją iki tūkstančio metų.