Net 83 proc. lietuvių informacijos ieško internetinėse duomenų bazėse, daugiausia - darbui ar studijoms skirtos medžiagos. Taip pat populiaru ieškoti informacijos apie nekilnojamąjį turtą bei laisvalaikio praleidimo būdus. Tai atskleidė informacinio interneto portalo Info.lt atlikta apklausa.
Tyrimas parodė, kad informacijos lietuviams patogiausia yra ieškoti internete – net 83 proc. apklaustųjų teigė, jog paieška interneto duomenų bazėse yra greita ir efektyvi. Kas dešimtas apklausos dalyvis (9 proc.) nurodė, kad jiems paprasčiau yra naudotis spausdintais informaciniais leidiniais, nes jie visada yra „po ranka“. 4 proc. portalo Info.lt lankytojų naudojasi informacijos telefonu, tačiau pripažįsta, kad ši paslauga brangiai kainuoja ir dažniausiai surinkti trumpąjį telefono numerį verčia įprotis. Tokia pati dalis respondentų informacijos paieškai naudoja informacinių katalogų CD versijas.
Apklausos rezultatai parodė, jog daugiau nei pusė (52 proc.) dalyvavusių apklausoje respondentų ieško darbui ar studijoms reikalingos informacijos. 22 proc. respondentų domisi nekilnojamuoju turtu, statybomis, remonto paslaugomis. Informacijos apie laisvalaikio praleidimo būdus ieško kas šeštas apklausos dalyvis (15 proc.), dažniausiai ieškoma restoranų, grožio salonų bei sporto klubų. Dešimtadalį (11 proc.) apklausos dalyvių domina su transporto paslaugomis, automobilių remonto įmonėmis susijusi informacija.
Pasidomėjus, kaip dažnai portalo Info.lt lankytojai ieško informacijos, beveik 90 proc. apklaustųjų sakė, kad tenka tai daryti kelis kartus per savaitę. 5 proc. apklaustųjų informacijos ieško kelis kartus per mėnesį, po 3 proc. - kartą per savaitę arba kartą per mėnesį.
Birželio mėnesį atlikta apklausa taip pat parodė, kad ne visus respondentus tenkina paieškos rezultatai. Daugiau nei 30 proc. apklaustųjų teigė, kad kartais reikalingi duomenys yra pasenę, nes įmonės savo svetainėse neatnaujina kontaktų. 29 proc. respondentų sakė, kad duomenų bazėse neranda tik specifinių duomenų. Išsamesnių įmonių kontaktų pasigenda penktadalis (21 proc.) apklausos dalyvių. Kas penktas (19 proc.) respondentas teigia, kad visada randa tai, ko ieško.