„Nintendo“ seniai suprato, kad turinys – svarbiausia. Jos įdomi, bet nelabai galinga DS konsolė, ir perdaryta „DS Lite“, sugebėjo tapti populiariomis ne tik Japonijoje, bet ir toli už jos ribų, būtent dėl šaunių žaidimų. „Nintendogs“, „Mario Cart DS“ ir „Brain Training“ padarė šią žaidimų platformą tikru hitu!
Tačiau neseniai isižiebė dar viena nauja žvaigždė - „New Mario Bros.“, kuri parduodama JAV, ne ką prasčiau, nei Japonijoje. Nuo lokalizuotos versijos išleidimo pradžios, žaidimų mėgėjai Amerikoje įsigijo beveik pusė milijono kopijų! Anot „Nintendo“, parduodama po 20 dėžučių per minutę (nors pastabūs žurnalistai tvirtina, kad tik po 10)!!! Labai geras rezultatas, ypač turint omenyje, kad žaidimas įsitvirtino reitingų lentelėse, kaip laimėtojas, dar iki „DS Lite“ išleidimo.
Vidutiniškai „New Super Mario Bros.“ kainuoja apie 35 JAV dolerius.
P.S. Būtinai užsukite į oficialų tinklalapį! Sugrįžimą į vaikystę garantuojame.