Reklamos, kuriose vienas technologijų pasaulio banginis šaiposi iš kito, tapo tarsi paskutiniu tokių įmonių rinkodaros mados šūksniu: „Samsung“ niekada nepraleis progos pasityčioti iš „iPhone“, „Google“ – iš „Microsoft“, LG mina ant nuospaudų tėvynainiams „Samsung“.
Panašiai nutiko ir šį kartą: „Microsoft“, pasinaudoję Kinijos bendrovės „Lenovo“ hibridiniu kompiuteriu „Yoga 3 Pro“ sukūrė reklamą, kurioje lyginamas kiniškas gaminys (pristatytas šiemet) ir... taip pat Kinijoje surinktas, tik jau amerikietišku vadinamas „MacBook Air“ (gaminamas nuo 2008 metų).
Nenuostabu – lankstytis į visas puses nemokantis ir lietimui jautraus ekrano neturintis „Apple“ gaminys gauna į kaulus taip, kad net dulkės rūksta.
Tik štai „Microsoft“, pavardinę kompiuterio, kuriame yra jų operacinė sistema, privalumus, nutylėjo tai, kas jiems nėra taip palanku. Pavyzdžiui, kainą.