Baltijos šalyse ir Lenkijoje pristatomas naujas nuotolinės prieigos sprendimas „BeAnywhere Support Express“. Šis pažangus programinės įrangos produktas numato išsamią nuotolinę prieigą prie kompiuterių, kad suteiktų IT pagalbą bei sistemos valdymą ir stebėseną.
„Statistika rodo, kad net 84 procentus technininių problemų galima išspręsti nuotoliniu būdu, todėl dirbant su klientais svarbu pasirinkti tinkamą programinę įrangą, – sako Uosis Mečkauskas, „BeAnywhere Support Express“ produktui Lietuvoje atstovaujančio projekto „Baltimax“ vadovas. – „BeAnywhere Support Express“ yra naujos kartos sprendimas verslui, norinčiam dirbti efektyviai – programa leidžia itin lanksčiai konfigūruoti nustatymus, personalizuoti savo paskyrą, kad kiekvienas vartotojas prisitaikytų prie savo ir klientų poreikių.“
Pasak U. Mečkausko, šis sprendimas yra skirtas technikams ir klientų pagalbos vadybininkams nepriklausomai nuo to, ar įmonė yra didelė korporacija ar joje dirba vos keli darbuotojai.
Atsižvelgiant į veiklą ir turimus resursus, įmonės gali pasirinkti skirtingus paslaugų planus pagal technikų ir prižiūrimų darbo vietų skaičių. Taip pat galima lengvai valdyti neprižiūrimas sistemas, padėdami klientams vienu metu – taip didinant produktyvumą.
„Nuotolinės pagalbos privalumus gali pajusti abi pusės, nes „BeAnywhere“ klientų apklausos duomenimis, net 94 procentų „BeAnywhere“ klientų yra patenkinti suteikta pagalba, – sako Uosis Mečkauskas. – Kita vertus, paprasta sąsaja leidžia itin greitai suteikti bet kokią nuotolinę pagalbą, nes išmokti naudotis programa užtruks ne ilgiau nei vieną valandą. Tai itin svarbu esant dinamiškos rinkos sąlygomis.“
Išskirtinė programos tiesioginio ryšio (angl. peer-to-peer) technologija leidžia suteikti skubią, nuotolinę pagalbą pagal pareikalavimą bet kuriam kompiuteriui, net per ugniasienes ir sudėtingas tinklų konfigūracijas. Taip pat suteikia prieigą per „iOS“ ar „Android“ įrenginius.