Kartu su „DirectX 12“ kompanija „Microsoft“ ketina išleisti ir versiją „DirectX 11.3“, kuri galės pasiūlyti naujas grafikos atvaizdavimo funkcijas, tačiau neturės galimybės, kuri leidžia sumažinti centrinio procesoriaus apkrovas.
Toks atnaujinimas atrodo gana keistai, tačiau panašu, kad „Microsoft“ nori atlikti seną, gerą triuką ir „DirectX 12“ padaryti prieinamą tik naujai operacinei sistemai „Windows 9“, tuo tarpu „DirectX 11.3“ bus prieinama visoms kitoms platformoms. Analogiškai bandyta paskatinti pereiti prie naujos OS tuos vartotojus, kurie „užstrigo“ su „Windows 7“.
Svarbu paminėti, kad naujos funkcijos bus palaikomos ne visų šiuolaikinių grafinių adapterių. „Microsoft“ kol kas neatskleidžia visų naujų funkcijų sąrašo, taip pat neaišku, kokios aparatinės įrangos prireiks pilnam naujojo API funkcionalumui atskleisti.
Antra vertus, programinės įrangos gigantas vaizdo plokščių „GeForce GTX 980/970“ anonso metu suspėjo pareikšti, jog bus palaikomos mažiausiai keturios naujos funkcijos: „Rasterizer Ordered View“, „Typed UAV Load“, „Volume Tiled Resources“ ir „Conservative Raster“.
Tiek „DirectX 12“, tiek ir „DirectX 11.3“ turėtų pasirodyti 2015 m. pabaigoje. Tikėtina, kad iki to laiko mes sužinosime daugiau informacijos apie naujųjų API galimybes.