Garso technologijų kūrėjas, inovatorius bei gerai žinomas ausinių gamintojas „Plantronics“ „Microsoft Worldwide Partner Conference 2014“ konferencijos metu anonsavo naują paslaugą, kuri bendradarbiaujant su debesų kompiuterijos teikėjais, atvers kur kas paprastesnes bendravimo galimybės mažo ir vidutinio verslo (angl. small and medium-sized business – SMB) bei vidutinės rinkos klientams.
Galima drąsiai teigti, kad „Plantronics“ tikrai tiki savo nauja „debesies“ principais grindžiamos paslaugos rūšimi. Kompanija spaudoje dažnai nevengia jos netgi išskirti kaip visiškai naujos debesų kompiuterijos paslaugos. Atsižvelgiant į tai, „Plantronics“ savo unifikuotas komunikacijas ir įrenginio kaip paslaugos (DaaS) modelį, apjungiantį sprendimą, tiesiog vadina „Plantronics Device-as-a-Service“. Kitaip sakant, kompanija save ir savo produktus yra linkusi perparduoti debesų kompiuterijos teikėjams kaip paslaugą.
„Plantronics Device-as-a-Service“ sprendimas atveria galimybes debesų kompiuterijos teikėjams užtikrinti visavertį bendravimo sprendimą savo klientams. Šiame modelyje yra apjungiamas „debesų“ principais pagrįstų unifikuotų komunikacijų paslaugų teikimas (šiuo atveju balso paslaugos) bei aparatūrinė „Plantronics“ įranga, t. y ausinės.
Būtent tai, leidžia debesų kompiuterijos bendrovėms, kurios teikia unifikuotų komunikacijų paslaugas, savo klientams iš karto pasiūlyti galutinį programinį ir aparatūrinį sprendimą. Klientams toks modelis yra patogus dėl to, nes jie visą reikiamą įrangą, sistemą, kitus komponentus gauna iš vienos bendrovės ir papildomai negaišta laiko ieškodami jų poreikius tenkinančių „VoIP“ ar programinių (angl. softphone) telefonų pas kitus tiekėjus.
„Galutinis vartotojas jau seniai versle naudoja debesų kompiuterijos ir unifikuotų komunikacijų sprendimus, tačiau norint priversti šiuos sprendimus veikti, dažniausiai tenka įsigyti papildomą įrangą. Jeigu mes pasiūlysime savo įrangą kaip paslaugą galutiniams verslo vartotojams, tai turėtų būti ypatingai efektyvu“, – teigia „Plantronics“ pardavimų vadovas Paulas Dunnesas.
Šiuo metu pasinaudoti „Plantronics Device-as-a-Service“ paslauga debesų kompiuterijos tiekėjai gali sudarydami 12, 24 ar 36 mėnesių sutartį. Šis susitarimas jiems atveria visavertes galimybes savo klientams siūlyti „pay-as-you-go“ (mokama tik tiek, kiek realiai prakalbama) tipo pokalbių planus, o taip pat leidžia padidinti savo pajamas dėl tuo pat metu vykdomų „Plantronics“ aparatūrinės įrangos pardavimų.
Šiuo metu „Plantronics-as-a-Service“ sprendimas yra prieinamas tik Jungtinių Amerikos Valstijų mažo ir vidutinio verslo bei vidutinės rinkos klientams. Vis dėlto „Plantronics“ savo kuriamą mišrų debesų kompiuterijos pagrindu veikiantį sprendimą pažada ateityje plėsti ir kitose rinkose. Be to, bendrovė taip pat užsimena, kad yra numačiusi plėsti ir paslaugų spektrą, todėl „Plantronics-as-a-Service“ sprendimas tikrai neapsistos tik ties „pay-as-you-go“ pasiūlymu.