Pasaulinė bendravimo internetu kompanija „Skype“ kartu su programinės įrangos ir komunikacijos sistemų tiekimo lydere „Comverse“ pristatė naują „Skype“ paslaugą „Klonies“, kuri leis „Skype“ vartotojams susikurti asmeninį paveikslėlį, atspindintį jų charakterį, asmenines savybes, nuotaikas ar pomėgius.
Apsilankius „Skype“ interneto svetainėje esančioje studijoje „Klonies“, bus galima sukurti ir atnaujinti savo personažo išvaizdą – pakeisti šukuoseną, rūbus ar aksesuarus, išraiškas, buvimo vietą, veiklą ir kt. „Klonies“ personažas pasirodys kompiuterio ekrane kaip skambinančiojo atvaizdas ir leis „Skype“ vartotojams žaismingai parodyti savo išvaizdą ir jausmus. Atsižvelgus į šiuo metu verdančias aistras dėl futbolo, buvo sukurtas specialus katalogas „Futbolo manija“, kuriame savo personažams galima parinkti futbolo gerbėjų rūbų bei atributikos, o taip pat sukelti „bangą“ futbolo stadione bei padaryti daug kitų smagių dalykų.
„Naujausi mūsų atlikti tyrimai rodo, jog personalizacijos galimybės „Skype“ vartotojams yra labai svarbios“, – teigia „Skype“ rinkodaros vadovas Solas Kleinas (Saul Klein). Pasak jo, „Klonies“ personažai – tai pagrindinė „Skype“ suasmeninimo strategijos dalis. Debiutuojantys „Skype“ svetainėje, „Klonies“ personažai pradeda aktualią „Futbolo manijos“ temą ir suteikia „Skype“ naudotojams dar daugiau linksmų ir įdomių programos naudojimo galimybių.
„Tikime, kad „Klonies“ patiks „Skype“ vartotojams ir kartu padės užtikrinti „Skype“, kaip novatoriaus, pozicijas“, – sako „Comverse“ generalinis direktorius Zevas Bregmanas (Zeev Bregman). Jo teigimu, „Klonies“ paslauga taip pat bus naudinga „Skype“, plečiant asmeninių paslaugų spektrą: skambučio tonus, ekrano paveikslėlių temas ir pan.
„Klonies“ personažus galite aplankyti „Skype“ interneto puslapyje.