Neseniai JAV buvo atliktas tyrimas „American Customer Satisfaction Index“ (ACSI), kuris tiria vartotojų pasitenkinimo lygį įvairiomis kompanijomis, tarnybos ir paslaugomis. Paprastai tarp autsaiderių yra skrydžių kompanijos ir interneto paslaugų tiekėjai, tačiau prie jų šį kartą prisijungė ir socialiniai tinklai.
Vartotojai taip nepatenkinti socialiniais tinklais, kad jie nusirito žemiau skrydžių kompanijų ir interneto tiekėjų. „Facebook“ ir „LinkedIn“ rodo prasčiausius rezultatus – 67 balai iš 100 galimų. Kiek geriau reikalai klostosi „Twitter“ – 69 balai, „Google+“ – 71, „YouTube“ – 73, „Wikipedia“ – 74 ir „Pinterest“ – 76.
Tyrimą atlikusių ekspertų teigimu, labiausiai žmonės socialiniais tinklais nepatenkinti dėl to, kad juose rodoma reklama.
Beje, tyrimų statistikoje dar neatsispindi naujiena apie tai, kad „Facebook“ vykdė eksperimentą su naujienų lenta – buvo siekiama išsiaiškinti, kaip naujienos veikia vartotojų emocijas (vieniems kurį laiką buvo rodomos tik emociškai neigiami pranešimai, kitiems – teigiami).
Tikėtina, kad po „Facebook“ eksperimentų paviešinimo vartotojų pasitenkinimo lygis šia kompanija bus dar mažesnis, nors socialiniam tinklui ir toliau niekas netrukdo būti lyderiu pagal registruotų paskyrų skaičių.