Jei tikėti „PC World“ pateikiama informacija, kurią portalui pateikė vienas iš AMD aukščiausio lygio vadovų, procesorių gigantas „Intel“ kreipėsi į AMD, prašydamas suteikti prieigą prie API „Mantle“. Pačios „Intel“ atstovai patvirtino, kad buvo kreiptasi daugiau nei vieną kartą, nors kartu pabrėžta, kad „Intel“ toliau bus ištikima atviriems standartams, tokiems kaip „DirectX“.
Šaltinio turima informacija rodo, kad kompanija AMD šiuo metu nėra pasirengusi suteikti „Intel“ prieigą prie „Mantle“ vidinio kodo. Visa tai motyvuojama tuo, jog technologija vis dar yra beta testavimo stadijoje.
Kai tik bus paruošta galutinė API „Mantle“ versija, prieigą prie jos visi norintys, tame tarpe ir kompanija „Intel“. Kompanijos AMD atstovai pažymi, jog palaikymas iš „Intel“ pusės būtų labai svarbus naujajam standartui, kadangi procesorių gigantas turi didelę grafinių adapterių rinkos dalį.
Priminsime, kad kompanija AMD pristatė API „Mantle“ 2013 m. lapkričio mėnesį profiliniame renginyje APU13. Naujasis grafikos API, kūrėjų teigimu, siūlo daug subtilesnį, lengviau konfigūruojamą programinį sluoksnį tarp žaidimų varikliukų ir grafinių procesorių aparatinių resursų, nei dabar siūlo „DirectX“ ar „OpenGL“.
API „Mantle“ privalumai leidžia padidinti sistemos produktyvumo lygį, kaip tai daroma naujos kartos žaidimų konsolėse. Tokiu būdu, žaidimų kūrėjai gali efektyviau pasinaudoti šiuolaikinių vaizdo plokščių galimybės, ir tai susiję ne tik su AMD grafiniais procesoriais.
Reikia pabrėžti, kad API „Mantle“ palaiko tokie žaidimai, kaip „Battlefield 4“ ir „The Thief“, o tai reiškia, kad šiuo metu naująją technologiją AMD nori išnaudoti kaip konkurencinį privalumą, ir tik vėliau suteikti prieigą konkurentams, juo labiau, kad kompanija aktyviai reklamuoja savo APU ir juose esančią integruotą grafiką.